{{-- --}}
Warszawa

Asystent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Opublikowano 1 miesiąc temu

Zakres obowiązków:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi,
  • wsparcie w obsłudze reklamacji i tworzeniu analiz,
  • dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
  • wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)  – wymagane,
  • komunikatywność, asertywność,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
  • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy,
  • elastyczny czas pracy (zaczynasz między 8 a 11),
  • wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy.

ODDZIAŁ

Click to unlock the map